Eba TV Ortaokul

13.07.2020

Korona virüs pandemi yaşadığımız bu zorlu süreçte eğitim hayatını sürdüren öğrencilerin okullarının tatil edilmesinin ardından derslerinden geri kalmaması adına Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Uzaktan Eğitim sistemi hayata geçirildi.

Tabiki uzaktan eğitim sistemi okulda sınıf sıralarında görülen dersler gibi olmasa da çocukların eğitimden uzak kalmaması ve eğitimle iletişimin kesilmemesi adına yapılan ve TRT bünyesinde oluşturulan Eba TV kanallarından gün içinde belirlenmiş saat dilimleriyle birlikte dersler uzman öğretmenler tarafından verilmeye başlandı.

TRT Eba TV Ortaokul derslerinin canlı yayınlarla naklen verileceği bu kanalı KavunTV.com adresinden internetinizin olduğu her yerden donmadan ve ücretsiz bir şekilde canlı izleyebilirsiniz.

UYARI : Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk ve Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın düzenledikleri ortak basın toplantısında uzaktan eğitim sistemi olarak bilinen Eba TV kanallarının bir süre daha hizmet vereceği duyuruldu.

Ülkemizin ve Dünyamızın zor bir süreçten geçtiği bu günlerin en kısa süre içerisinde geride kalmasını diliyor, eğitiminizi sürdürmeniz açısından Eba TV Ortaokul yayını nı paylaşmaktan gurur duyuyoruz.

Yorumlar

Yorum Ekle

Mehmet Celal tarafından 2020-03-23 19:32:39 tarihinde gönderilmiştir.

hoooooocammm

güzelllllllllllllllllllllll tarafından 2020-03-24 08:55:32 tarihinde gönderilmiştir.

türkçe

fj tarafından 2020-03-24 09:29:43 tarihinde gönderilmiştir.

gardaş poh gibi anlatıyon hiç bi poh anlamadam

raed tarafından 2020-03-24 10:25:02 tarihinde gönderilmiştir.

hocam 6.siniflarinki bitti mi

Ahmet Kayra tarafından 2020-03-24 10:36:32 tarihinde gönderilmiştir.

bu dünkünün aynıısı neden

mert tarafından 2020-03-24 11:43:13 tarihinde gönderilmiştir.

gerden anlat

ebadan soru cözmek isterim ama eba acmıyo tarafından 2020-03-24 12:20:10 tarihinde gönderilmiştir.

ebadan soru cözmek isterim ama eba acmıyo

HOCAM tarafından 2020-03-24 12:38:25 tarihinde gönderilmiştir.

?

dünki seyi gösteriyorlar bu nasıl yav hic sevmedim uzaktan eğitimi tarafından 2020-03-24 16:23:55 tarihinde gönderilmiştir.

123456789mm

baba fingo tarafından 2020-03-25 09:29:51 tarihinde gönderilmiştir.

şu tenefüs akiitleri kısasın sıkıldım ve bunaldımm yeter valla

hffı tarafından 2020-03-25 12:27:03 tarihinde gönderilmiştir.

tenevus cokuzun

sen tarafından 2020-03-25 17:59:33 tarihinde gönderilmiştir.

kimsin

2020-03-25 tarafından 2020-03-25 19:57:29 tarihinde gönderilmiştir.

hocam

defo tarafından 2020-03-26 10:05:56 tarihinde gönderilmiştir.

bu eski anlattıkları bunu geçen derstte anlattılar

GDA tarafından 2020-03-27 12:19:51 tarihinde gönderilmiştir.

SA

I'm sitting, you? tarafından 2020-03-27 12:28:17 tarihinde gönderilmiştir.

I'm sitting, you?

can tarafından 2020-03-28 10:25:17 tarihinde gönderilmiştir.

HOCAM TENEFÜS ÇOK UZUN AYNI SESİ DUYMAKTAN SIKILDIM

kiiz tarafından 2020-03-30 09:50:42 tarihinde gönderilmiştir.

hocam dik açılı üçgen yerine dik üçgen diye bilirmiyiz (çok uzunda )

kiiz tarafından 2020-03-30 09:52:58 tarihinde gönderilmiştir.

hocam 5. sınıflar için dik açılı üçgen yerine dik üçken desek (çok uzzunda )

enrz1111111111 tarafından 2020-03-30 15:04:12 tarihinde gönderilmiştir.

şu teneffüsler çok uzun ya okulda olsak bu kadar çok teneffüs vermezsiniz zaten evde teneffüste gibiyiz

berkayefekurt tarafından 2020-03-30 15:13:13 tarihinde gönderilmiştir.

beko 5h berkay

berkayefekurt tarafından 2020-03-30 15:15:00 tarihinde gönderilmiştir.

zubeydeeeeeeenapin ben berkauy

berkayefekurt tarafından 2020-03-30 15:16:26 tarihinde gönderilmiştir.

5/H beko

paintres tarafından 2020-03-30 19:17:10 tarihinde gönderilmiştir.

yav senin ............ olum yavaş anlatma dakikada bir kelime söylüyon aq resmen yarım saat bişeyi anlatırsın kendin de anlamsın ya bunu yapıyon aq şimdi burdan ..

kadriye tarafından 2020-03-31 11:55:02 tarihinde gönderilmiştir.

bu canlı yayının olması iyi oldu ne olur devam etsin

ben kimim tarafından 2020-03-31 17:15:20 tarihinde gönderilmiştir.

beni kim seviyor

ŞIVAN tarafından 2020-04-01 10:35:52 tarihinde gönderilmiştir.

ingilizce dersinde hiç bir şey anlamıyom ingilizce konuşuyorlar türkçeye çeviremiyorlar o yüzden türkçe konuşun

sevimli tarafından 2020-04-01 11:10:02 tarihinde gönderilmiştir.

ingilizce öğretmeni neden ingilizce anlatıyor hiçbirşey anlamadım

ahmet tarafından 2020-04-01 11:19:56 tarihinde gönderilmiştir.

hocam bütün ingilizce dersi boyunca ingilizce konuşuyorlar bir şey anlamıyoruz

hasanerdoğan tarafından 2020-04-01 12:46:37 tarihinde gönderilmiştir.

hoca hiç canlı anlatmıyor ama yinede iyi

NURETTİN ERKAYMAZ tarafından 2020-04-01 15:27:54 tarihinde gönderilmiştir.

hocam hep aynısı var oturduğunuz yerden para alıyonuz haram olsun yaaaa

jafer tarafından 2020-04-01 17:13:37 tarihinde gönderilmiştir.

ya bir sey anliya miyorum hocam kendi kendinize sorup coziyonuz ya eyger sinavdan dusuk alrisam benim socum degildi eba da coziyorm zaten eba olmsa hic anliyamicam

bilinmeyen tarafından 2020-04-02 11:40:08 tarihinde gönderilmiştir.

6. sınıf ne zaman başlıycak

karker tarafından 2020-04-02 12:03:09 tarihinde gönderilmiştir.

teşekkürler hocam

kardeşburasıtürkiye tarafından 2020-04-02 12:40:25 tarihinde gönderilmiştir.

matematik kanser aw neden aynı bide

ilker mert ışık tarafından 2020-04-03 11:10:20 tarihinde gönderilmiştir.

hocalar çok güzel

PİNK tarafından 2020-04-03 11:11:00 tarihinde gönderilmiştir.

Matematik hocası soruyu anlatıp geçiyor hiç tekrar anlatmıyor. birde teneffüsler çok uzun teneffüs yerine ders anlatsalar daha iyi yani ...

kaslı çocuk tarafından 2020-04-03 11:13:20 tarihinde gönderilmiştir.

eyvallah güzel anlatıyon

basak tarafından 2020-04-06 09:29:06 tarihinde gönderilmiştir.

güzel

güzelll tarafından 2020-04-06 10:25:41 tarihinde gönderilmiştir.

bu türkçeciyi hiç sevmedim

Barış AKSOY tarafından 2020-04-06 11:07:54 tarihinde gönderilmiştir.

SA

Mustafa tarafından 2020-04-06 11:23:09 tarihinde gönderilmiştir.

ya bu sorular çooookkkk kolay

doruk lakdjasds tarafından 2020-04-06 14:44:06 tarihinde gönderilmiştir.

hocaam bunları gördük

Alaaddin Said kaya tarafından 2020-04-06 14:49:29 tarihinde gönderilmiştir.

belirli yıl ve tarih olması lazam mesela 1 ninasan belki 3 yıl önceki 1 nisan belirli deyil

yakışıklı tarafından 2020-04-07 12:12:45 tarihinde gönderilmiştir.

Teşşekürler böyle bir program yaptığınız için :)

Umuteren tarafından 2020-04-07 12:24:34 tarihinde gönderilmiştir.

hocam biraz yavaş bişey anlayamıyoz

Kerem Kahraman tarafından 2020-04-07 13:13:25 tarihinde gönderilmiştir.

neden arapça

esma tarafından 2020-04-09 09:34:08 tarihinde gönderilmiştir.

arkadaşlar

mahmut tarafından 2020-04-10 10:40:55 tarihinde gönderilmiştir.

gardaş poh gibi anlatıyon hiç bi poh anlamadam seni şikayet edecem

FENERBAHÇE1907 tarafından 2020-04-10 16:05:10 tarihinde gönderilmiştir.

tenefüsün sesinden bıktıysan sesini kıs

galatasaray şampiyon tarafından 2020-04-15 11:05:46 tarihinde gönderilmiştir.

hocam ingilizceyi türkce anlatırmısınız anlamıyorum

mehmet tarafından 2020-04-15 11:08:14 tarihinde gönderilmiştir.

ingilizceyi anlamıyorum türkçe anlatırmısınız hocam

gizli tarafından 2020-04-16 10:15:45 tarihinde gönderilmiştir.

(fj: gardaş POH gibi anlatıyon hiç bi POH anlamadım) yandın olum lan sen seni şikayet ettim

NURETTİN tarafından 2020-04-20 10:45:03 tarihinde gönderilmiştir.

matematik hocası çok iyi anlatıyor

nkkjkm tarafından 2020-04-22 09:08:45 tarihinde gönderilmiştir.

nasıl

jfgkdf tarafından 2020-04-22 12:13:57 tarihinde gönderilmiştir.

az türkçe konuşsa bu ingilizce hocası ne olur

ılgın sözüdoğru tarafından 2020-05-06 10:01:19 tarihinde gönderilmiştir.

zaten açılmıyor error veriyor yani açılmıyor /:

xXDers DinleyiciXx tarafından 2020-05-06 15:35:29 tarihinde gönderilmiştir.

baba iki yildir ayni konu bi deistirin artiq skildim yaw

kamilkoç tarafından 2020-05-11 12:26:25 tarihinde gönderilmiştir.

hoca hoca

maymun kral tarafından 2020-05-12 10:27:30 tarihinde gönderilmiştir.

bu siteyi seviyorum ve ben ders başladığında bilgisayardan sesi full kısıyorum sonra oyun açıyorum sonra oyunun sesinide kapatıyorum sonra sesi açıp oyunu oynuyorum aslında ders çalışıyorum gibi gözüküyo hahahaahhaahah çook iyi taktik hahahahaa

XXLORDGG tarafından 2020-05-22 10:46:20 tarihinde gönderilmiştir.

YAW ESKİDEN DERS KISAYDI TENEFÜS UZUNDU ŞİMDİ DERS UZUN TENEFÜS KISA

baba bok tarafından 2020-06-04 10:15:37 tarihinde gönderilmiştir.

aman yarapi amanyarapi

salih şimşek tarafından 2020-06-16 10:45:13 tarihinde gönderilmiştir.

hocam hiç bişey anlamıyok fen hocasının yazsısıda çok kötü lan

Sponsor Bağlantılar

Diğer Kanallar

Son Haberler

Tövbeler Olsun Canlı izle Tövbeler Olsun Canlı izle
iyi günde kötü günde canlı izle iyi günde kötü günde canlı izl..
Çatı Katı Aşk Canlı izle Çatı Katı Aşk Canlı izle
Perşembe 20:00

Yapılan Yorumlar